تبلیغات

ورود کاربران

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 713
    کل نظرات کل نظرات : 1
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 5
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 75
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 14
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 3
    آي پي امروز آي پي امروز : 70
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 11
    بازدید هفته بازدید هفته : 89
    بازدید ماه بازدید ماه : 1,192
    بازدید سال بازدید سال : 9,197
    بازدید کلی بازدید کلی : 123,689

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.142.171.90
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : سه شنبه 01 خرداد 1403

پدری در رامهرمز 2 فرزندش را به قتل رساند / مادر بچه ها خودکشی کرد

پدری در رامهرمز 2 فرزندش را به قتل رساند / مادر بچه ها خودکشی کرد

  پدری که به دلیل اختلاف با همسرش دو پسر سه و شش ساله خود را به قتل رسانده بود به همراه جسد فرزندانش که در صندوق‌عقب خودرویش قرار داده بود به کلانتری 11 رامهرمز رفت و خود را تسلیم کرد، همسر این مرد پس از اطلاع از قتل فرزندانش خودکشی کرد اما زنده ماند.

 پايگاه خبري تحليلي پارس پرس | PARSPRESSصبح جمعه پدری جوان که گفته می‌شود از بیماری اعصاب رنج می‌برد، دو کودک سه و شش ساله‌اش را به محل زیارتی به نام بی‌بی تاج در رامهرمز برد و همان‌جا با فشردن گلویشان آنها را خفه کرد.

این پدر بلافاصله اجساد کودکان را در صندوق عقب خودرویش گذاشت و به سمت کلانتری رفت و با نشان دادن اجساد، به قتل هر دو کودک خود اعتراف کرد.

 خودکشی مادر دو کودک
پیگیری‌های خبرنگار فرهیختگان حاکی از آن است که همسر این متهم به قتل، پس از آگاه شدن از ماجرا اقدام به خودکشی کرده و پس از بستری شدن در یکی از بیمارستان‌های رامهرمز، صبح دیروز به بیمارستان امام خمینی(ره) در اهواز منتقل شده است.  این پدر که به عریضه‌نویسی مقابل دادگستری رامهرمز مشغول بود در حالی دست به این جنایت زد که آنها را برای تفریح به یکی از محله‌های تفریحی در شهرستان رامهرمز برده بود. گفته می‌شود متهم به قتل دارای کارت قرمز بوده که مخصوص بیماران روانی است.

به گزارش «پايگاه خبري پارس پرس », ناصـــر غلامی‌شیتاب، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامهرمز نیز با تایید این خبر اظهار کرده است: «متهم که عریضه‌نویس مقابل دادگستری این شهرستان بود، دو فرزند پسر سه و شش ساله خود را در جاده کمربندی رامهرمز به هفتگل خفه کرد و به قتل رساند.» وی افزود: «براساس بازجویی‌های اولیه‌ای که توسط بازپرس کشیک قتل از نامبرده صورت گرفته، ‌انگیزه این جنایت اختلافات خانوادگی این شخص با همسرش بوده است.» دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز در پایان اضافه کرد: «هم‌اکنون این فرد در بازداشت پلیس است و تحقیقات و بازجویی از وی ادامه دارد.»

چهارمین فرزندکشی در خوزستان
این پرونده، چهارمین مورد فرزندکشی است که در سال 93 در استان خوزستان رخ می‌دهد و در اولین جنایتی که در فروردین امسال در شهرستان شادگان رخ داد پدری دو کودک خود را زنده‌به‌گور کرده بود. دومین جنایت مربوط به پدر دزفولی بود که پس از به قتل رساندن کودکانش با قرار دادن آنها در کیسه، هر دو را به کانال آبی در دزفول انداخت. سومین جنایتی که در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گرفت کشته شدن دختر پنج ماهه و پسر پنج ساله از سوی پدرشان بود. متهم این پرونده هر دو کودک خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود.

 

« کپي برداري فقط با ذکر نام سايت مجاز مي باشد»


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 16 دی 1393 ساعت: 0:36
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش