تبلیغات

ورود کاربران

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 713
    کل نظرات کل نظرات : 1
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 3
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 40
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 14
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 3
    آي پي امروز آي پي امروز : 37
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 11
    بازدید هفته بازدید هفته : 54
    بازدید ماه بازدید ماه : 1,157
    بازدید سال بازدید سال : 9,162
    بازدید کلی بازدید کلی : 123,654

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.188.77.32
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : سه شنبه 01 خرداد 1403

عوامل انحراف دختران در چیست؟

عوامل انحراف دختران در چیست؟

  اولين عاملي که باعث انحراف فرزندان خصوصاً دختران ميشود، سهل انگاري والدين ميباشد. در خانه اي که پدر و مادر بخاطر مسائل کوچک و جزئي با هم مشاجره ميکنند چطور ميتوان انتظار داشت که فرزندي سالم و بدور از نگراني هاي روحي پرورش يابد! ايا اين دختر ميتواند همسر خوبي براي شوهرش باشد؟ آيا ميتواند مادر خوبي براي فرزندانش باشد؟ مسلماً خير!

 پايگاه خبري تحليلي پارس پرس | PARSPRESS نوجوان و جواناني که در خانواده خود، رنگي از محبت و صميميت نميبينند، زمينه کاملاً مساعدي براي جذب به ديگران و خصوصاً جنس مخالف را دارند، حال اگر حتي به طور تصادفي فرد بزهکاري در مقابل اين شخص قرار گيرد، مسلماً جواب منفي نخواهد شنيد. زيرا ميبيند که يکي پيدا شده که حداقل به طور ظاهري به او محبت ميکند و اظهار ميکند که:

«دوستت دارم، تو تنها ستاره روشن آسمان زندگي من و تسخير کننده قلب مني. بدون عشق تو ميميرم» واينجاست که چنين دختري حتماً نداي مثبت خواهد داد. حتي اگر بداند که نتيجه اش چه خواهد شد! آيا علت اين انحراف، خود نوجوان سات. ما معمولاً ميخواهيم از انتها اصلاح کنيم و به سمت بالا برويم.

مدتي قبل يکي پيدا شده بود که فکر ميکردم ميتوانم به خودم اميدواري دهم ولي بعداً فهميدم که او هدف ديگري داشت.

روشن شده است که در مواقعي که زمينه کاملاً مساعد باشد، نوجوانان به خود مي قبولانند راهي که به نظرشان رسيده کاملاً درست است. والدين بايد در چنين مواقع حساسي با فرزند خود نقش يک رفيق و دوست صميمي را بازي کنند تا با بکار گيري تجربه و دور انديشي، فرزند دلبندشان را از سقوط حفظ کنند.

 به گزارش «پايگاه خبري پارس پرس », اگر رفتار پدر با اجبار باشد به مرور زمان بين پدر و فرزند فاصله مي افتد و فرزند به ناچار خود را به دامان ديگران مي اندازد که نتايج شوم اين پناهندگي و عواقب خطرناک آن بر همه آشکار است. فرزندي که در معرض خطر اخلاقي قرار گرفت نه تنها براي خانواده اش بلکه براي ساير افراد جامعه خطرناک است.

مربيان واقعي و سازنده کشور، دختران دانش آموزي هستند که امروز در پشت نيمکتهاي مدرسه نشسته اند. دختر امروز يا مادر فردا؟ او در اينده در کوچکترين وجه از جامعه، خانواده را شکل ميدهد. مادري که خود در جواني مشکلات فراواني داشته، چطور ميتواند مربي خوبي براي فرزندانش باشد؟!

به طور کلي نصايح والدين به فرزندان و تذکر به اعمال و رفتار نامناسب آنها مسئله اي است بسيار مهم که بايد به صورت خاصي و با تدبير مخصوصي انجام پذيرد وگرنه به طور عادي نصايح والدين با عکس العمل منفي مواجه خواهند شد.
*شميم

 

« کپي برداري فقط با ذکر نام سايت مجاز مي باشد»


تاریخ ارسال پست: پنجشنبه 11 دی 1393 ساعت: 22:14
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش