تبلیغات

ورود کاربران

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 713
    کل نظرات کل نظرات : 1
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 3
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 15
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 15
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 12
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 14
    بازدید هفته بازدید هفته : 61
    بازدید ماه بازدید ماه : 877
    بازدید سال بازدید سال : 8,882
    بازدید کلی بازدید کلی : 123,374

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.17.186.247
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : جمعه 28 اردیبهشت 1403

نبویان، نماینده جبهه پایداری در مجلس: دولت آزادی بیان را سلب کرده و صداها را در گلو خفه می‌کند

 نبویان، نماینده جبهه پایداری در مجلس: دولت آزادی بیان را سلب کرده و صداها را در گلو خفه می‌کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از فشارهای سنگین به رییس جدید رسانه ملی پرده برداشت و گفت: فشارها به آقای دکتر سرافراز رییس صدا و سیما به قدری سنگین است که حتی به وی می‌گویند،‌ صحبت‌های اوباما و جان کری هم پخش نشود.

  حجت‌الاسلام سید محمود نبویان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در سومین جلسه از سلسله نشست‌های سیاسی دهه بصیرت که پنجشنبه شب در مسجد خاتم الانبیاء(ص) پردیسان قم برگزار شد، با بیان این‌که تمام فشارهای فتنه گران در سال 78 بر محور چانه زنی با رهبر معظم انقلاب اسلامی بود تا ایشان را مجبور به عقب نشینی در اختیارات خود کنند، گفت: اسلام و ولایت فقیه دو مشکل اساسی فتنه گران است و همواره برای تمام تلاش خود را ضربه زدن به آن به کار بسته‌اند.

  پايگاه خبري تحليلي پارس پرس | PARSPRESS نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی درباره عدم مخالفت رهبر معظم انقلاب با تمدید مذاکرات، اظهار داشت: این که رهبر معظم انقلاب با آن مخالفت نمی‌کند،‌ به سبب بالا رفتن بصیرت و تجربه ملت است.

وی ادامه داد:‌ مقام معظم رهبری ششم آذرماه سال جاری در دیدار اعضاى مجمع عالى بسیج مستضعفین فرمودند که من به همان دلیل با تمدید مذاکرات مخالف نیستم که با اصل مذاکرات مخالف نبودم و آن دلیل را قبلا گفته‌ام؛ بنابراین باید به جست‌وجو درباره دلیل عدم مخالفت ایشان با مذاکرات بپردازیم.

ایشان می فرمایند«بنده با تمدید مذاکرات مخالف نیستم، همچنان‌که و به همان دلیل که با اصل مذاکرات مخالف نبودم، با اصل مذاکرات هم مخالفت نکردیم؛ دلیلش را هم براى مردم بیان کردیم؛ بنده در سخنرانى دلایل آن را هم گفتم؛ حالا هم با تمدید مذاکرات مخالفت نمیکنیم»

حجت‌الاسلام نبویان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب 12 آبان‌ماه سال گذشته در دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان با وجود خوشبین نبودن به آمریکا، علت عدم مخالفت با مذاکرات در موضوعات خاص را بالا رفتن ظرفیت فکری ملت دانستند.

وی افزود: رهبر انقلاب در تشریح بیشتر نتایج آن تجربه‌ ملی فرمودند؛ یک دهه قبل، در مذاکرات با اروپایی‌ها - با نوعی عقب‌نشینی - تعلیقی را که در واقع تحمیل شده بود، پذیرفتیم، اما بعد از دو سال تعلیق و تعطیلی بسیاری از کارها، همه فهمیدیم که حتی با این‌گونه کارها مطلقاً امیدی به همکاری طرف‌های غربی وجود نخواهد داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین به بخش دیگری از بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره و ابراز کرد: ایشان در سخنانی فرمودند که تعامل با آن‌ها هیچ وجهی ندارد؛ بنابراین زمانی که تعامل، اثری نداشته باشد، ادامه مذاکرات نیز جز تجربه هیچ فایده‌ای نمی‌تواند برای ملت ایران داشته باشد.

وی با بیان این‌که در مذاکرات باید اقتدار داشته باشیم نه این‌که هر چه آنان گفتند، بپذیریم، تصریح کرد: پیش از این دولت، مکان و زمان انجام مذاکرات از سوی ایران تعیین می‌شد و مسؤولان نیز با اقتدار تمام یکی از مذاکرات را روز 3 خردادماه در بغداد برگزار کردند تا میان سخنان خود بدین مطلب اشاره کنند که الان در جایی قرار داریم که روزی صدام با حمایت‌های شما در اینجا نشسته بود و با وجود تمام حمایت‌هایی که می‌شد و دشمنی که با ایران داشت، در نهایت شکست خورد.

حجت‌الاسلام نبویان در پاسخ به این سؤال که پس از 9 دی چه مقدار از شبهات ذهن مردم برطرف شده است تا در فتنه‌های بعدی بصیرت داشته باشند؟ گفت: دشمنان نظام اسلامی از طریق شبکه‌های ارتباطی و اینترنتی و نیز از طریق ماهواره‌‌ها تمام تلاش خود را برای ایجاد و اشاعه شبهات بی اساس به کار می‌بندند و این می‌طلبد که ما بسیار بیشتر از آن‌چه که انجام می‌شود، برای بصیرت افزایی مردم تلاش کنیم.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که «جبهه پایداری برای ورود منسجم اصول گرایان به مجلس برنامه‌ای ندارد؟» تأکید کرد: جبهه پایداری بیش از سایر گروه‌ها برای ایجاد وحدت میان اصولگرایان تلاش می‌کند و در همین راستا،‌ کمیته سیاسی جبهه پایداری، جلسات بسیاری با اصولگرایان برگزار کرده است.

 به گزارش «پايگاه خبري پارس پرس », نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به انتقاد یکی از افراد حاضر در جلسه در خصوص وحدت با عده‌ای خاص برای تقویت نظام اسلامی اظهار داشت: ما با فتنه گران هیچ وحدتی نخواهیم داشت؛ آن‌ها عده‌ای خائن هستند.

وی در بخشی از سخنان خود به احتمال کاندیدا شدن احمدی نژاد در دوره بعدی ریاست جمهوری اشاره و تصریح کرد: این که ایشان بخواهد بیاید یا نه را من نمی توانم پاسخ دهم، اما اینکه اگر بیاید، فتنه 88 تکرار می‌شود، مساله‌ای است که تلاش ما در جلسات بصیرت افزایی برای جلوگیری از این‌گونه حوادث است.

حجت‌الاسلام نبویان با بیان این‌که رییس جدید صدا و سیما انسان بسیار سالمی است و هیچ‌گاه کاری در راستای خواسته‌های نابجا انجام نخواهد داد،‌گفت: فشارها به رییس صدا و سیما به قدری سنگین است که حتی به وی می‌گویند،‌ صحبت‌های اوباما و جان کری هم پخش نشود.
 

وی با بیان این‌که در شرایط کنونی، آزادی بیان را مطلقا سلب کرده و صداها را در گلو خفه می‌کنند، ابراز کرد: در سالروز ایام حماسه 9 دی،‌ از ورود و سخنرانی من در هر دانشگاهی که به آن دعوت شده بودم، ممانعت کردند اما در این میان، ‌صدا و سیما به نحو احسن وظایف خود را انجام داد.

 

« کپي برداري فقط با ذکر نام سايت مجاز مي باشد»


تاریخ ارسال پست: جمعه 12 دی 1393 ساعت: 14:15
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش