تبلیغات

ورود کاربران

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 713
    کل نظرات کل نظرات : 1
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 2
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 58
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 14
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 3
    آي پي امروز آي پي امروز : 55
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 11
    بازدید هفته بازدید هفته : 72
    بازدید ماه بازدید ماه : 1,175
    بازدید سال بازدید سال : 9,180
    بازدید کلی بازدید کلی : 123,672

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.189.157.248
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : سه شنبه 01 خرداد 1403

با کندی سیستم خداحافظی کنید + دانلود

 با کندی سیستم خداحافظی کنید + دانلود

نرم افزار ارتقاء و بهینه سازی سیستم
Wise Disk Cleaner یکی از پرطرفدارترین و راحت ترین برنامه برای تمیز کردن رجیستری ویندوز است، در این گزارش شما را با نحوه کار این نرم افزار بیشتتر آشنا می‌کنیم.

  پايگاه خبري تحليلي پارس پرس | PARSPRESSکند شدن سیستم و عملکرد ضعیفه رایانه یکی از معضلاتی می باشد که هر کاربری با آن دست و پنجه نرم می کند و برای راهایی از این مشکل دست به دامان نرم افزارهای بسیاری می شوند که اغلب پولی هستند و یا آنانی که رایگان هستند کارخواصی را انجام نمی دهند از این رو سیستم کاربران تغییر چندانی در سرعت و عملکرد نمی کند و چند روز دیگر باز همان مشکل گریبان گیرشان می شود. اینبار صفحه دریچه فناوری اطلاعات نسخه‌ای برای سیستم شما پیچیده است که رایانه شما را سرحال می کند و سرعت و عملکرد رایانه شما را در حد بالایی می رساند.

 

 پايگاه خبري تحليلي پارس پرس | PARSPRESS

 


وقتی Wise Disk Cleaner  بر روی سیستم نصب گردد و اجرا شود شروع به جستجو جو میان فایل های موجود در هارد دیسک می کند و قادر است در میان میلیارد ها فایل، فرمت ها و به عبارت دیگر فایل هایی که مورد نیاز ویندوز نمی باشد را پیدا کرده و اقدام به حذف آن ها می کند.  به گزارش «پايگاه خبري پارس پرس », معمولا این فایل ها بسیار  زیاد بوده  و فرمت مخصوص به خود را دارند که شناسایی آن ها را برای کاربر به صورت معمولی تقریبا غیر ممکن خواهد کرد. Wise Disk Cleaner بیش از 50 فرمت را پشتیبانی کرده که به آسانی می توان  به جست و جوی این فایل های بپردازد. طرز استفاده از این نرم افزار بسیار کم حجم بسیار آسان است. با این نرم افزار کم حجم می توانید فایل های که در ریجستری سیستم شما اضافه شدن پاک کنید.گاهی وقت ها نرم افزاری را پاک می کنید اما ریشه ی نرم افزار در رجیستری سیستم باقی می ماند و باعث کندی ویندوز می شود شما می توانید از بخش registry cleaner اقدام به حذف این مسیر های اضافی کنید.

 

 پايگاه خبري تحليلي پارس پرس | PARSPRESS

اما بخش دوم  system tuneup است که شما را قادر میسازد تا عملکرد سیستم خود را بهبود دهید و بهینه سازی به نحو بهتری انجام شود و در حل مشکلات سیستم نیز یاری می رساند تا شما سیستمی عالی را در دست داشته باشید. این نرم افزار کمک می کند که هر دو کاربران رایانه یعنی مبتدیان و کارشناسان نیازهای خود راحت بر طرف کنند و کار با این نرم افزار راحت و بی خطر است. همه قابلیت های این نرم افزار در دست شماست و هر کدام را که در نظر دارید به راحتی می توانید فعال یا غیر فعال کنید. نرم افزار تغییرات لازم را در رجیستری و فایل های بوت به صورت خودکار ایجاد می کند و فقط مقداری به صورت خودکار رجیستری شما را تغییر می دهد و حرکتی را انجام نمی دهد که باعث مشکلات سیستم شود و بیشتر کارها در اختیار خودتان است.

 پايگاه خبري تحليلي پارس پرس | PARSPRESS

 

یکپارچه سازی در هر زمینه ای می تواند مفید باشد مخصوصا اگر برروی هارددیسک سیستم و رجیستری عمل یکپارچه انجام گیرد. وقتی رجیستری یکپارچه شود دسترسی به اطلاعات مطمئنا سریعتر خواهد بود و وقتی اطلاعات مورد نظر نرم افزارها و خود ویندوز سریع تر به سیستم ارسال شوند به طبع سرعت کل سیستم افزایش پیدا خواهد کرد.  به گزارش «پايگاه خبري پارس پرس », این عمل یعنی Defrag کردن هسته ویندوز باعث خواهد شد تا تمامی فایل های رجیستری در سر جای خود قرار گیرند. امنیتی که این نرم افزار در زمینه خرابی فایل ها دارد خیال کاربران را از به وجود آمدن هرگون مشکلی راحت خواهد کرد. سرعت بالا در انجام کارها و حجم پائین هم باعث نخواهد شد که خللی در عملکرد کاربران به وجود آید. Defrag می تواند گزینه مناسبی برای افزایش سرعت عملکرد ویندوز باشد. یک نرم افزار رایگان که قابلیت های مهمی در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

 

 پايگاه خبري تحليلي پارس پرس | PARSPRESS

این نرم افزار کاملا رایگان بوده و کاربران می توانند از همه ی امکانات و عملکرد های آن استفاده کنند. این نرم افزار در سرعت و عملکرد سیستم شما نقش موثری ایجاد می کند و به شما کمک می کند سیستم خود را به بهترین نحوه ممکن بهینه سازی و سرعت و عملکرد آن را به بهترین روش تغییر دهید.

 

• حجم: 1.6 مگابایت 

 
• قابل اجرا در: ویندوز 7 & 8

 

• رمز فایل: www.parspress.rozblog.com

 دانلود رایگان نرم‌افزار YAC PC Cleaner برای ویندوز

 

 « کپي برداري فقط با ذکر نام سايت مجاز مي باشد»


تاریخ ارسال پست: دوشنبه 17 آذر 1393 ساعت: 23:44

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش